Harley Davidson Forums banner

1 - 20 of 67 Posts

·
Senile Member
Joined
·
1,710 Posts
Discussion Starter #1
The only advice my old man gave me before left this crappy world was:

1. Don't get any tattoos, they last for life and when you get older it will look like crap.

2. When you travel, don't look at the world through the bottom of a beer mug.

3. Never have sex with a girl you wouldn't be proud to bring home for us to meet.
 

·
Registered
Joined
·
4,839 Posts
Boy, your Dad would not be proud of me! :know

One of my favorites was, "when you tell the truth, you don't have to remember what you said". It's worked for me, because I'm not smart enough to lie.
 

·
Registered
Joined
·
1,600 Posts
My Grandfather always said, "Never pass up a chance to use the bathroom."

He also said, "Never use a dull knife for ANYTHING! You'll just get hurt!"
 

·
Registered
Joined
·
329 Posts
The only advice my old man gave me before left this crappy world was:

1. Don't get any tattoos, they last for life and when you get older it will look like crap.

2. When you travel, don't look at the world through the bottom of a beer mug.

3. Never have sex with a girl you wouldn't be proud to bring home for us to meet.
Yep he'd hate me for sure:nod
 

·
Try'n to behave
Joined
·
5,523 Posts
My Father always told me "Never support something financially that you do not support morally" meaning if you don't agree with how someone runs a business or with a certain product don't buy it or from them.

That's why I don't pay my taxes...I don't agree with the government morally*










*Note to monitoring NSA agent(s), I do pay my taxes.....early too.
 

·
Nocturnal Ancestor
Joined
·
6,658 Posts
My Dear ole grandad being a truck driver and knew I was starting my first job...a driving job, told me to never back up any farther than I had to.

Believe it or not...it works LOL
 

·
Registered
Joined
·
377 Posts
Grandma used to tell me to marry a girl with small hands.............

I never could figure it out so I asked her why?

She said " makes your pecker look bigger"
 

·
Registered
Joined
·
7,340 Posts
1. Don't tug on Superman's cape.
2. Don't spit into the wind.
3. Don't pull the mask off the ole Lone Ranger.
 

·
Slave to the grind
Joined
·
567 Posts
^^^^^^^^^^^^^^^
4. and don't mess around with Jim

My best advice given me was..."work smarter not harder".
 

·
Fat Guy on the Ultra
Joined
·
5,383 Posts
Mind your pennies and the dollars will.mind themselves.

If you cant see inside from the street, you probably dont need to go inside.

Dont ride faster then your guardian angel can fly.

Live everyday like its your last, cuz your never guaranteed tomorrow.
 

·
Village Idiot
Joined
·
2,300 Posts
One from my late Dad was, "if you don't stand for something, then you'll fall for anything"

Another was, never let fear paralyze you, face it head on.


Sent from Motorcycle.com App
 
1 - 20 of 67 Posts
Top