Cześć wszystkim!
Mam problemy z moim 97 electra glide i przydałaby mi się pomoc w ustaleniu, od czego zacząć. Problem polega na tym, że niedawno miałem pełny serwis motocykla. Dwa tygodnie po serwisie zauważyłem, że ciśnienie oleju zaczęło spadać, potem kontrolka oleju migała włączając się i wyłączając, aż w końcu po prostu świeciła się na stałe. Zabrałem go z powrotem do warsztatu, który go serwisował, a facet powiedział: "Miałem uszkodzoną główną uszczelkę silnika". Następnie wymienił uszczelkę, a także uszczelkę pokrywy derby, uszczelkę pierścienia uszczelniającego korka spustowego i uszczelkę pokrywy pierwotnej. Powiedział, że problem został naprawiony, ale następnego dnia zauważyłem, że mój pierwotny napęd teraz przecieka więcej oleju niż wcześniej. Zabrałem go z powrotem, a facet nie miał pojęcia, co się dzieje. Nie stać mnie na trzymanie go w warsztacie, więc z kolegą zamierzamy wykonać tę pracę. Ale głównym problemem z motocyklem jest to, że cały olej silnikowy wycieka do pierwotnego napędu. Kiedy warsztat otworzył pokrywę derby, powiedział, że w samym pierwotnym napędzie było ponad 4 kwarty oleju. A bagnet jest suchy po stronie silnika. Od czego powinienem zacząć? Lub jaki może być problem? Mam wszystkie narzędzia potrzebne do pracy. Muszę tylko wiedzieć, od czego zacząć lub czego szukać. Dziękuję wszystkim za poświęcony czas, będę publikował aktualizacje, gdy dowiem się więcej i dowiem się, co się dzieje
Mam problemy z moim 97 electra glide i przydałaby mi się pomoc w ustaleniu, od czego zacząć. Problem polega na tym, że niedawno miałem pełny serwis motocykla. Dwa tygodnie po serwisie zauważyłem, że ciśnienie oleju zaczęło spadać, potem kontrolka oleju migała włączając się i wyłączając, aż w końcu po prostu świeciła się na stałe. Zabrałem go z powrotem do warsztatu, który go serwisował, a facet powiedział: "Miałem uszkodzoną główną uszczelkę silnika". Następnie wymienił uszczelkę, a także uszczelkę pokrywy derby, uszczelkę pierścienia uszczelniającego korka spustowego i uszczelkę pokrywy pierwotnej. Powiedział, że problem został naprawiony, ale następnego dnia zauważyłem, że mój pierwotny napęd teraz przecieka więcej oleju niż wcześniej. Zabrałem go z powrotem, a facet nie miał pojęcia, co się dzieje. Nie stać mnie na trzymanie go w warsztacie, więc z kolegą zamierzamy wykonać tę pracę. Ale głównym problemem z motocyklem jest to, że cały olej silnikowy wycieka do pierwotnego napędu. Kiedy warsztat otworzył pokrywę derby, powiedział, że w samym pierwotnym napędzie było ponad 4 kwarty oleju. A bagnet jest suchy po stronie silnika. Od czego powinienem zacząć? Lub jaki może być problem? Mam wszystkie narzędzia potrzebne do pracy. Muszę tylko wiedzieć, od czego zacząć lub czego szukać. Dziękuję wszystkim za poświęcony czas, będę publikował aktualizacje, gdy dowiem się więcej i dowiem się, co się dzieje