Harley Davidson Forums banner
21 - 40 of 91 Posts
To właśnie słyszałem, problem w tym, który przewód? 4-przewodowa wtyczka przy połączeniu z pompą paliwa. Widok od lewej do prawej od siedzenia to czarny, czarny, czerwony, biały. Nie lubię zakładać, co jest czym, ponieważ doprowadzenie zasilania do niewłaściwego przewodu może spowodować zwarcie czujnika.
Czarne przewody to masy dla nadajnika i pompy, czerwone i białe przewody to zasilanie nadajnika i pompy. Krótko podłącz B+ do czerwonego, a następnie białego, aby zobaczyć, który z nich uruchamia pompę. Gdybym miał schemat przed sobą, mógłbym dokładnie powiedzieć, który przewód, czerwony czy biały, jest zasilaniem pompy B+.
 
Nie jestem pewien, jak go obraziłem. Kupno instrukcji do roweru, nad którym pracujesz, to dobra rada. Rozwiązywanie problemów z istniejącym problemem, zanim przejdziesz do ulepszeń, wydaje się logiczne. Idk. Chyba po prostu źle to zrozumiał. A może po prostu jestem ***. W każdym razie przepraszam autora oryginalnego posta, jeśli w jakiś sposób go uraziłem. Ale nadal obstaję przy tym, jeśli chcesz znaleźć problem, zanim zacznę coś zmieniać. Wchodzisz za głęboko i może być koszmarem, żeby się wycofać. Zwłaszcza sprawy związane z okablowaniem
Tak, prawdopodobnie jesteś po prostu ****....ale jesteś naszym ****....lol😂
 
Discussion starter · #24 ·
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, że mogę robić więcej niż jedną rzecz na raz? Mogę spędzać czas pracując nad okablowaniem, a jeśli zdecyduję, że chcę zrobić inne ulepszenia, to również jest opcja. Mój problem nie miał nic wspólnego z twoją sugestią zdobycia jakichkolwiek instrukcji. Mam je.
 
Jeśli chcesz to rozwiązać, musisz skupić się na problemie i przestać być tak przewrażliwionym.

Pozbądź się światła testowego, służą one do podłączania świateł przyczepy, musisz użyć woltomierza.

Jeden problem na raz, musisz rozwiązać problem z bezpiecznikiem P&A.

Wyciągnij przekaźnik P&A, włącz zapłon i sprawdź, czy bezpiecznik P&A nadal się przepala.
 
  • Like
Reactions: Harleyjef
Discussion starter · #27 ·
Ok, zrobiłem wstępne sprawdzenie. Bezpiecznik P&A przepala się, gdy przekaźnik jest na miejscu. Próbowałem zamieniać przekaźniki, ten sam wynik, odłączyłem elementy sterowania kierownicy od systemu informacyjno-rozrywkowego, ten sam wynik. Odłączyłem pompę paliwa, ten sam wynik. Nie mogę znaleźć żadnych widocznych oznak otarć lub wad w samym okablowaniu.
Mogę włączyć zapłon i jest w porządku, ale gdy tylko włączę przełącznik rozrusznika, przepala się. Myślę, że nazywa się to wyłącznikiem awaryjnym.
 
Discussion starter · #28 ·
Jeśli chcesz to rozwiązać, musisz skupić się na problemie i przestać być tak przewrażliwionym.

Pozbądź się lampki kontrolnej, są one do podłączania świateł przyczepy, musisz użyć woltomierza.

Jeden problem na raz, musisz rozwiązać problem z bezpiecznikiem P&A.

Wyciągnij przekaźnik P&A, włącz zapłon i sprawdź, czy bezpiecznik P&A nadal się przepala.
Z przekaźnikiem P&A na miejscu, tak, przepala się.
 
Z przekaźnikiem P&A na miejscu, tak, tak jest.
Wyciągnij (wyjmij) przekaźnik P&A, włącz zapłon, czy pali się bezpiecznik?
 
Mój post nr 22 omija bezpieczniki i przekaźnik. Spróbuj zasilić pompę paliwa napięciem B+ z dodatniego zacisku akumulatora za pomocą przewodu połączeniowego, aby sprawdzić, czy pompa działa. Wyłącz zapłon i tylko B+ na tyle długo, aby sprawdzić, czy pompa działa, to wszystko. Przewód B+ pompy to to okrągłe białe złącze z jednym przewodem na tylnym końcu zbiornika, pozostałe są do jednostki nadawczej.
Mam teraz '00 Ultra w moim warsztacie i w ten sposób uruchamiam pompę w tym motocyklu.
 
Nie, bez przekaźnika, nie.
Oczywiście, że nie może.
Spróbuj tego, o co prosiłem i podaj wyniki. My wszyscy tutaj staramy się wam pomóc, ale myślę, że wszyscy musimy skoordynować nasze wysiłki! Myślę, że rzucamy w was zbyt dużo gówna w tym samym czasie!
Zamierzam zostać, aż usłyszę, co dostałeś z mojego wpisu z postu nr 30.
 
Discussion starter · #33 ·
Of course, it can't.
Try what I asked and state the results please. We here are all trying to help ya with this, but I think we all need to coordinate our efforts ! I think we're throwing to much shit your way all at the same time !
I'm going to linger until I hear what you got from my input from post # 30.
Ok, Disconnected the harness, Black, Black/purple, Red, White/orange are the wires that plug into the top of the unit where the fuel pump and sending unit is. Without using a ground, as Im hearing its grounded through the ecm, I've tried the red and white/orange wires, can't hear pump run, can start bike using ether, but dies as there's no fuel. This is without the relay installed.
Do I need to use a ground wire jumper?
 
Of course, it can't.
Try what I asked and state the results please. We here are all trying to help ya with this, but I think we all need to coordinate our efforts ! I think we're throwing to much shit your way all at the same time !
I'm going to linger until I hear what you got from my input from post # 30.
Of course it could, if the wire between the fuse and the relay was the wire that was shorted.

It could also blow if the wire between the P&A fuse and the CB radio was shorted.

It was a simple step that probably took the OP 2 seconds to perform, and now we can eliminate that part of the wiring.

Simple stuff first...
 
Discussion starter · #35 ·
Oczywiście, że mogło, jeśli przewód między bezpiecznikiem a przekaźnikiem był przewodem, który miał zwarcie.

Mogło również zadziałać, jeśli przewód między bezpiecznikiem P&A a radiem CB miał zwarcie.

To był prosty krok, który prawdopodobnie zajął OP 2 sekundy, a teraz możemy wyeliminować tę część okablowania.

Najpierw proste rzeczy...
Pytanie brzmi? I co teraz?
 
Przeczytaj post Schmidty`ego # 22, podłącz bezpośrednio zasilanie do pompy, aby sprawdzić, czy działa.

Zasilanie pompy to czerwono-brązowy przewód.
 
Discussion starter · #37 ·
Oczywiście, że mogło, jeśli przewód między bezpiecznikiem a przekaźnikiem był przewodem, który miał zwarcie.

Mogło również przepalić się, jeśli przewód między bezpiecznikiem P&A a radiem CB miał zwarcie.

To był prosty krok, który prawdopodobnie zajął OP 2 sekundy, a teraz możemy wyeliminować tę część okablowania.

Najpierw proste rzeczy...
Zgodnie ze schematem okablowania, zasilanie pompy paliwa pochodzi z BCM. Pin F4 na tym złączu. R/BN to jego etykieta.
 
Discussion starter · #38 ·
Przeczytaj post Schmidty`ego nr 22, podaj bezpośrednio zasilanie do pompy, aby sprawdzić, czy działa.

Zasilanie pompy to czerwono-brązowy przewód.
Próbowałem tego, JEŚLI nie jest potrzebne uziemienie, pompa nie zadziała. Jak mówiłem, mogę ją uruchomić na eterze z obejściem, ale gaśnie, gdy tylko eter się skończy. Więc albo jest naprawdę cicha, albo nie działa.
Czy to normalne, że po prostu tak przestają działać?
 
Wyjaśnijcie nam coś:

Temat tego wątku to Brak zasilania pompy paliwa.

Jak ustaliłeś, że pompa paliwa nie ma zasilania?
 
Discussion starter · #40 ·
Wyjaśnijcie nam coś:

Tytuł tego wątku to Brak zasilania pompy paliwa.

Jak ustaliłeś, że nie ma zasilania pompy paliwa?
Ok, wierzę, że przeszedłem przez to w innym komentarzu tutaj. Ale zaczynamy.
Pracuję nad tym od około 15 miesięcy. Miałem przebitą oponę, skończyło się na kilku bliznach na sakwach. Zdecydowałem się na kilka ulepszeń, czekając 3 miesiące na opony w zeszłym roku. Całkowicie usunąłem każdy kawałek plastikowej i metalowej karoserii z motocykla, oszlifowałem go, naprawiłem wgniecenia, wgniecenia i zadrapania, pomalowałem wszystko na nowo. Zmieniłem kolektory OEM na zestaw V&H Bagger Duals i Cobra Neighbor Haters.
Teraz, w trakcie rozbierania, wyjąłem szybkozłącze ze zbiornika bez wcześniejszego odłączenia przewodu paliwowego od pompy. Wiem, zły pomysł, nie zdałem sobie z tego sprawy w tamtym czasie.
Wymieniłem uszkodzony przewód, włożyłem urządzenie z powrotem do zbiornika po pomalowaniu.
Założyłem zbiornik, oba błotniki, wewnętrzną owiewkę i większość tyłu. Pomyślałem, że uruchomię motocykl, zanim zajdę za daleko, aby upewnić się, że niczego nie pominąłem.
Akumulator był rozładowany. Próbowałem ładowarki przez noc, nie działało. Więc użyłem standardowej ładowarki samochodowej na wolnym ładowaniu.
Po kilku godzinach motocykl odpalił od razu. Żadnego problemu.
Wyłączyłem wszystko, zakończyłem dzień. W następny weekend wracam do tego. Akumulator jest rozładowany. Ok, założyłem ładowarkę na wolne ładowanie. Po kilku godzinach zauważyłem, że akumulator się nagrzewa, podobnie jak ECM. Na wypadek, gdybym uszkodził ECM, zamówiłem ThrunderMax Tunner/ECM i zainstalowałem go, ale uzyskałem te same wyniki nawet po załadowaniu podstawowej mapy. Odłączyłem, poszedłem i dostałem akumulator.
Teraz motocykl kręci się bez problemu, ale nie odpala. Próbowałem eteru, motocykl pracuje, ale gaśnie, gdy przestajesz go wlewać.
Zacząłem sprawdzać świece zapłonowe pod kątem zasilania, nie znalazłem go przy połączeniu pod deską rozdzielczą ani przy połączeniu w pobliżu ECM. Sprawdziłem wiązkę deski rozdzielczej, wydaje się w porządku.
To mniej więcej czas, kiedy dowiedziałem się, że istnieje nie tylko przekaźnik P&A, ale także bezpiecznik. Przepalił się. Wymieniłem go, przepalił się natychmiast po włączeniu wyłącznika zapłonu z włączonym zapłonem. Zgodnie z sugestią kogoś, wyciągnąłem przekaźnik i bezpiecznik się nie przepala.
Podłączyłem zworę między akumulatorem a czerwonym przewodem, ale chociaż motocykl odpala na eterze, nie pracuje sam. Ten sam wynik z białym/pomarańczowym przewodem. To z wyjętym przekaźnikiem.
Poluzowałem zespół nadawczy/pompy paliwa, aby móc go wizualnie zobaczyć i nie widzę niczego odłączonego, ale jeszcze go całkowicie nie wyciągnąłem ze zbiornika.
Obecnie szukam filmu lub innego odniesienia na temat tego, jak wyjąć tę pompę, abym mógł ją sprawdzić poza zbiornikiem.
Nie jestem mechanikiem, ale wykonuję przyzwoitą robotę, jeśli mogę znaleźć potrzebne informacje. Pracuję nad wszystkim, od podkaszarek do ciężarówek klasy 8, odkąd miałem około 8 lat.
 
21 - 40 of 91 Posts