Harley Davidson Forums banner

Brak zasilania pompy paliwa

2 reading
68K views 90 replies 12 participants last post by  JimmyJackSlak  
#1 ·
2018 Ultra Limited. Wymieniłem akumulator, teraz brak zasilania pompy paliwa. Kręci, uruchamia się, jeśli uderzę go eterem. Użyłem lampy testowej i nie, brak zasilania na połączeniu z pompą paliwa. Wszystko inne wygląda dobrze, ale nie wiem, czy jest ukryty przekaźnik lub bezpiecznik pompy paliwa. Wszystkie inne bezpieczniki, które widzę po lewej stronie, są dobre. Nie wiem, jak przetestować przekaźnik PA.
Jakieś sugestie?
 
#2 ·
Cóż, oni po prostu nie ukrywają potajemnie bezpieczników i przekaźników, żeby cię zbić z tropu. Powinno być dość łatwo zidentyfikować przekaźnik pompy. Jeśli nie jesteś wystarczająco mądry, żeby użyć multimetru, zawsze możesz zamienić go z innym przekaźnikiem i zobaczyć, czy zadziała.

Trochę zdrowego rozsądku. Upewnij się, że twój przełącznik pracy jest włączony, ponieważ to on uruchamia pompę. I podczas gdy masz ten multimetr, sprawdź, czy masz zasilanie pompy. Jeśli masz zasilanie pompy, to twoja pompa jest uszkodzona.

Jeśli wszystko działało dobrze przed wymianą akumulatora, a teraz nagle nie działa po. Wróciłbym do etapu wymiany akumulatora i zobaczył, czego nie podłączyłeś lub podłączyłeś źle. Po prostu musisz zacząć testować, żeby zobaczyć, gdzie kończy się zasilanie.
 
#3 ·
Dziękuję za odpowiedź. Pomijając drobiazgi, postaram się to prościej wyjaśnić.....
Stacyjka w pozycji ON, wszystko włącza się normalnie. Przełącz przełącznik awaryjny, który POWINIEN chwilowo zasilić pompę paliwa w celu zasilania, naciśnij przełącznik rozrusznika, a silnik się obraca i POWINIEN się uruchomić, ale tak się nie dzieje.
Wszystkie bezpieczniki znajdują się po lewej stronie z przekaźnikiem chłodzenia i przekaźnikiem PA.
WSZYSTKIE BEZPIECZNIKI SĄ DOBRE. Nie mam pojęcia, jak PRZETESTOWAĆ przekaźnik.
NIE MA TO NIC WSPÓLNEGO Z TYM, JAK BARDZO JESTEM MĄDRY!
Nigdy nie musiałem tego robić, nigdy nie pytałem, jak to zrobić.
I tak, sprawdziłem świece zapłonowe pod kątem zasilania. NIC.
Jestem 55 mil od mojego dealera, przyszedłem tutaj w nadziei na pomoc od kogoś, kto może wiedzieć, jak to przetestować lub sposób na ominięcie go, jeśli jest uszkodzony i uruchomienie go.
 
#90 ·
Dziękuję za odpowiedź. Pomijając drobiazgi, postaram się to prościej wyjaśnić.....
Stacyjka w pozycji ON, wszystko włącza się normalnie. Przełącz przełącznik odcięcia, który POWINIEN chwilowo zasilić pompę paliwa w celu zasilania, naciśnij przełącznik rozrusznika, a silnik się obraca i POWINIEN się uruchomić, ale tak się nie dzieje.
Wszystkie bezpieczniki znajdują się po lewej stronie z przekaźnikiem chłodzenia i przekaźnikiem PA.
WSZYSTKIE BEZPIECZNIKI SĄ DOBRE. Nie mam pojęcia, jak PRZETESTOWAĆ przekaźnik.
NIE MA TO NIC WSPÓLNEGO Z TYM, JAK MĄDRY JESTEM!
Nigdy nie musiałem tego robić, nigdy nie pytałem, jak to zrobić.
I tak, sprawdziłem wtyczki pod kątem zasilania. NIC.
Jestem 55 mil od mojego dealera, przyszedłem tutaj w nadziei na pomoc od kogoś, kto może wiedzieć, jak to przetestować lub jak to ominąć, jeśli jest uszkodzone i uruchomić.
Chey: dzień dobry! 0’4 HD 1200 sportster: włożyłem nowy akumulator, silnik się obraca, nie uruchamia się. Przeczytałem moją twarz, brzmi jakbym miał przepalony bezpiecznik do pompy paliwa. Problem w tym, że nie mogę znaleźć bezpiecznika! Wszystko, co mam pod siedzeniem, to kwadratowe pudełko o wymiarach 4 cali na 1 cal grubości z dużą ilością przewodów wchodzących do niego, ale jest solidne; nie ma możliwości otwarcia (część 32478-0403316). Pod przednią częścią siedzenia znajduje się kolejne małe „pudełko”, nie wiem, co to jest. Chciałbym zrobić 2-3 zdjęcia obu, aby pomóc rozwiązać mój problem i, jeśli się zgadzasz, wysłać je do Ciebie w celu uzyskania opinii. To jedyne rzeczy, które wyglądają jak problem, jeśli mogę znaleźć w nich przepalony bezpiecznik. Czy mogę wysłać Ci kilka zdjęć? Charlie (Pa.) Będę potrzebował Twojego adresu EM, jeśli się zgadzasz.
 
#4 ·
Aktualizacja: Nauczyłem się czegoś, czego nie wiedziałem. Jest przekaźnik P&A ORAZ bezpiecznik P&A.
Ma 20 amperów. Jak tylko włączam zapłon, wyskakuje. Oczywiście, przełącznik jest włączony, kiedy to robię.
Do tego obwodu nie dodano żadnych akcesoriów.
Myślę, że czas to rozebrać i zobaczyć, które akcesorium powoduje problem.
 
#6 ·
Aktualizacja: Nauczyłem się czegoś, czego nie wiedziałem. Jest przekaźnik P&A ORAZ bezpiecznik P&A.
Ma 20 amperów. Jak tylko włączam zapłon, wyskakuje. Oczywiście, przełącznik jest włączony, kiedy to robię.
Do tego obwodu nie dodano żadnych akcesoriów.
Myślę, że czas to rozebrać i zobaczyć, które akcesorium powoduje problem.
Jeśli przekaźnik włącza się od razu po włączeniu zasilania, wygląda na to, że masz zwarcie. Czy przypadkiem nie miałeś ostatnio poluzowanych zacisków lub kierownicy? Bardzo łatwo jest zacisnąć przewód tymi zaciskami.
 
#5 ·
Powiedziałem ci prosty, darmowy sposób na przetestowanie przekaźnika. Zamień je miejscami i zobacz, czy pompa działa. Masz dwa identyczne. I to ma coś wspólnego z tym, jak jesteś mądry. Jeśli nie jesteś wystarczająco mądry, żeby odczytać multimetr, to właśnie miałem na myśli. Nie mówiłem do ciebie z góry. Cholera, nie jestem wystarczająco mądry, żeby robić wiele rzeczy. Ale potrafię odczytać miernik. I podejrzewam, że jeśli i kiedy zdecydujesz się nauczyć, będziesz w stanie. Lol. A jako właściciel Harley'a gorąco polecam naukę. Rzucanie częściami w Harley'a może być niezwykle kosztowne. A w tych nowszych motocyklach wiedza o multimetrach może i uratuje ci dzień. Ludzie mają dzisiaj tak cienką skórę.
 
#85 ·
Powiedziałem ci prosty, darmowy sposób na przetestowanie przekaźnika. Zamień je miejscami i zobacz, czy pompa działa. Masz dwa identyczne. I to ma związek z tym, jak jesteś mądry. Jeśli nie jesteś wystarczająco mądry, aby odczytać multimetr, to właśnie miałem na myśli. Nie mówiłem do ciebie z góry. Cholera, sam nie jestem wystarczająco mądry, żeby wiele rzeczy zrobić. Ale potrafię odczytać miernik. I podejrzewam, że jeśli i kiedy zdecydujesz się nauczyć, będziesz w stanie. Lol. A posiadając Harley'a, gorąco polecam naukę. Rzucanie częściami w Harley'a może być niezwykle kosztowne. A w tych nowszych motocyklach wiedza o multimetrze może i uratuje ci dzień. Ludzie mają dzisiaj tak cienką skórę.
Niektóre z tych nowszych motocykli nie mają przekaźników. Mają BCM.
 
#8 ·
Tak, jeśli to na pewno problem "zwarcie w przewodzie". Niewiele można zrobić, po prostu poszukać. Sprawdziłbym wszystko w tym obwodzie, żeby przynajmniej zobaczyć, które przewody są problemem. Może lepiej ominąć wiązkę przewodów nowymi przewodami, niż wymieniać całość z powodu jednego uszkodzonego przewodu. Twój ma chłodnicę?

Jak podobają ci się te power duels? Mam nałożone "neighbor haters" i czekają power duels. Po prostu nie brzmią dobrze z katalizatorem imo
 
#9 ·
Kilka razy, kiedy go uruchomiłem, brzmią świetnie. Głośne, niskie dudnienie.
Problem, na który napotykam przy okablowaniu, to znalezienie schematu, który jest faktycznie UŻYTECZNY. Instrukcja obsługi ani instrukcja części nie są naprawdę pomocne, a jedyny link, który znalazłem w Internecie? Niewiele lepiej. Wiązki przewodów są kodowane kolorami w prawie wszystkim, z wyjątkiem Semi. Wszystkie są ponumerowane. lol
Sprawdziłem omomierzem wiązkę przewodów od pompy paliwa w dół do miejsca, w którym łączy się w pobliżu ECM, jest w porządku, więc cokolwiek jest problemem, jest za tym punktem.
Miałem nadzieję znaleźć sposób na zasilanie pompy poza systemem, ale nie wiem, które przewody są do pompy, a które do czujnika.
Nie powinny to być podgrzewane manetki, ponieważ nie są one jeszcze podłączone. Widziałem, że ten problem pojawia się u osób zmieniających kierownicę. Po wewnętrznej stronie prawej manetki znajduje się dwupinowy przycisk, który ma tendencję do wypadania, jeśli się o tym nie wie. Kołki wyginają się i powodują zwarcie po ponownym założeniu manetek.
Płaska opona, którą miałem w styczniu 2021 roku, zaczyna być droga. lol
 
#10 ·
Rozważałem zakup oryginalnej instrukcji serwisowej do Twojego konkretnego motocykla u dealera. Są drogie, ale warte swojej ceny. Wszystkie instrukcje innych firm nigdy nie zawierają wszystkich pełnych informacji.

Pierwszą rzeczą, którą robię, gdy kupuję motocykl, jest zdobycie Biblii, nie tylko Harley, ale każdego motocykla, jaki kiedykolwiek kupię. Bez instrukcji byłbym w większości przypadków zagubiony.
 
#11 ·
Prawie każdy motocykl, który produkują, jest zbliżony do tego samego. Niewielkie różnice, ale można wziąć wiązkę przewodów z Road King i użyć jej w Ultra. Mam wtyczki zasilania do rzeczy, w które motocykl nawet nie był wyposażony. lol Jeśli nie uda mi się tego rozwiązać, będę kontynuował ulepszenia. Wałek rozrządu S&S, podnieś go do 121 zamiast 107. Posiadanie tylko jednego dnia w tygodniu jest naprawdę do bani, kiedy próbujesz nad czymś pracować.
 
#12 ·
Cóż, jak mówią, blisko jest tylko względne w podkowach i granatach ręcznych. Kupiłbym instrukcję. . Więc jeśli nie możesz zrozumieć, dlaczego nie chce się uruchomić, po prostu ulepszysz to do tego stopnia, aż się uruchomi? 🙄

Chyba że na początku nie zassiesz nasiona. Ssij i ssij, aż zassiesz nasiono

Powodzenia z twoim rowerem, kolego.
 
#14 ·
Cóż, jak mówią, blisko jest względne tylko w podkowach i granatach ręcznych. Kupiłbym instrukcję. . Więc jeśli nie możesz zrozumieć, dlaczego nie chce się uruchomić, po prostu ulepszysz to cholernie, aż się uruchomi? 🙄

Myślę, że jeśli na początku nie ssiesz nasiona. Ssij i ssij, aż zassiesz nasiona

Powodzenia z twoim motocyklem, kolego.
Podkowa, granaty ręczne....i bomby atomowe.... Scum, wygląda na to, że znowu zdobyłeś przyjaciela.
 
#15 ·
Mam kilka pomysłów. Po pierwsze ten bezpiecznik, który przepala się natychmiast po włączeniu zapłonu. Mogą to być ściśnięte przewody w prawej obudowie przełącznika. Testując zasilanie pompy paliwa, masz na to tylko 3 sekundy. Możesz zasilić pompę paliwa bezpośrednio ze złącza pod siedzeniem. Śledź wiązkę przewodów pokrywy zbiornika aż do złącza. Pompę można zasilić zworką z dodatniego zacisku akumulatora przy wyłączonym zapłonie.
 
#16 ·
Słyszałem to, problem w tym, który przewód? 4-przewodowa wtyczka przy połączeniu z pompą paliwa. Widok od lewej do prawej ze strony siedzenia to czarny, czarny, czerwony, biały. Nie lubię zakładać, co jest czym, ponieważ doprowadzenie zasilania do niewłaściwego przewodu może spowodować zwarcie czujnika.
 
#18 · (Edited)
To właśnie słyszałem, problem w tym, który przewód? 4-przewodowa wtyczka przy połączeniu z pompą paliwa. Widok od lewej do prawej od siedzenia to czarny, czarny, czerwony, biały. Nie lubię zakładać, co jest czym, ponieważ doprowadzenie zasilania do niewłaściwego przewodu może spowodować zwarcie nadajnika.
Och, to jest 18. Szukałem 08. Jestem prawie pewien, że czerwony i czarny uruchomią pompę. Shmidty na pewno będzie wiedział. Ale możesz upuścić pompę i zobaczyć, jakie dwa kolory przewodów są faktycznie na pompie, a nie na nadajniku, tylko po to, aby sprawdzić. Ale jeśli dobrze czytam schemat, to czerwony i czarny obok niego
 
#19 ·
Jeśli chcesz pomocy, przestań się denerwować tym, jak ludzie reagują.

Skoncentruj się na problemie, a nie na forum.

Pompa pobiera zasilanie z BCM.

Ale do BCM dochodzi zasilanie z obwodu P&A.

Wyciągnij przekaźnik P&A, czy bezpiecznik nadal się przepala po wyjęciu przekaźnika?
 
  • Like
Reactions: Scum
#20 ·
Jeśli chcesz pomocy, przestań się denerwować sposobem, w jaki ludzie odpowiadają.

Skoncentruj się na problemie, a nie na forum.

Pompa pobiera zasilanie z BCM.

Ale jest zasilanie do BCM, które pochodzi z obwodu P&A.

Wyciągnij przekaźnik P&A, czy bezpiecznik nadal się przepala po wyjęciu przekaźnika?
Spróbuję tego w ten weekend, kiedy wrócę i dam ci znać.
 
#24 ·
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, że mogę robić więcej niż jedną rzecz na raz? Mogę spędzać czas pracując nad okablowaniem, a jeśli zdecyduję, że chcę zrobić inne ulepszenia, to również jest opcja. Mój problem nie miał nic wspólnego z twoją sugestią zdobycia jakichkolwiek instrukcji. Mam je.
 
#25 · (Edited)
Jeśli chcesz to rozwiązać, musisz skupić się na problemie i przestać być tak przewrażliwionym.

Pozbądź się światła testowego, służą one do podłączania świateł przyczepy, musisz użyć woltomierza.

Jeden problem na raz, musisz rozwiązać problem z bezpiecznikiem P&A.

Wyciągnij przekaźnik P&A, włącz zapłon i sprawdź, czy bezpiecznik P&A nadal się przepala.
 
  • Like
Reactions: Harleyjef
#28 ·
Jeśli chcesz to rozwiązać, musisz skupić się na problemie i przestać być tak przewrażliwionym.

Pozbądź się lampki kontrolnej, są one do podłączania świateł przyczepy, musisz użyć woltomierza.

Jeden problem na raz, musisz rozwiązać problem z bezpiecznikiem P&A.

Wyciągnij przekaźnik P&A, włącz zapłon i sprawdź, czy bezpiecznik P&A nadal się przepala.
Z przekaźnikiem P&A na miejscu, tak, przepala się.
 
#27 ·
Ok, zrobiłem wstępne sprawdzenie. Bezpiecznik P&A przepala się, gdy przekaźnik jest na miejscu. Próbowałem zamieniać przekaźniki, ten sam wynik, odłączyłem elementy sterowania kierownicy od systemu informacyjno-rozrywkowego, ten sam wynik. Odłączyłem pompę paliwa, ten sam wynik. Nie mogę znaleźć żadnych widocznych oznak otarć lub wad w samym okablowaniu.
Mogę włączyć zapłon i jest w porządku, ale gdy tylko włączę przełącznik rozrusznika, przepala się. Myślę, że nazywa się to wyłącznikiem awaryjnym.
 
#30 ·
Mój post nr 22 omija bezpieczniki i przekaźnik. Spróbuj zasilić pompę paliwa napięciem B+ z dodatniego zacisku akumulatora za pomocą przewodu połączeniowego, aby sprawdzić, czy pompa działa. Wyłącz zapłon i tylko B+ na tyle długo, aby sprawdzić, czy pompa działa, to wszystko. Przewód B+ pompy to to okrągłe białe złącze z jednym przewodem na tylnym końcu zbiornika, pozostałe są do jednostki nadawczej.
Mam teraz '00 Ultra w moim warsztacie i w ten sposób uruchamiam pompę w tym motocyklu.
 
#36 ·
Przeczytaj post Schmidty`ego # 22, podłącz bezpośrednio zasilanie do pompy, aby sprawdzić, czy działa.

Zasilanie pompy to czerwono-brązowy przewód.
 
#38 ·
Przeczytaj post Schmidty`ego nr 22, podaj bezpośrednio zasilanie do pompy, aby sprawdzić, czy działa.

Zasilanie pompy to czerwono-brązowy przewód.
Próbowałem tego, JEŚLI nie jest potrzebne uziemienie, pompa nie zadziała. Jak mówiłem, mogę ją uruchomić na eterze z obejściem, ale gaśnie, gdy tylko eter się skończy. Więc albo jest naprawdę cicha, albo nie działa.
Czy to normalne, że po prostu tak przestają działać?
 
#39 ·
Wyjaśnijcie nam coś:

Temat tego wątku to Brak zasilania pompy paliwa.

Jak ustaliłeś, że pompa paliwa nie ma zasilania?
 
#40 ·
Wyjaśnijcie nam coś:

Tytuł tego wątku to Brak zasilania pompy paliwa.

Jak ustaliłeś, że nie ma zasilania pompy paliwa?
Ok, wierzę, że przeszedłem przez to w innym komentarzu tutaj. Ale zaczynamy.
Pracuję nad tym od około 15 miesięcy. Miałem przebitą oponę, skończyło się na kilku bliznach na sakwach. Zdecydowałem się na kilka ulepszeń, czekając 3 miesiące na opony w zeszłym roku. Całkowicie usunąłem każdy kawałek plastikowej i metalowej karoserii z motocykla, oszlifowałem go, naprawiłem wgniecenia, wgniecenia i zadrapania, pomalowałem wszystko na nowo. Zmieniłem kolektory OEM na zestaw V&H Bagger Duals i Cobra Neighbor Haters.
Teraz, w trakcie rozbierania, wyjąłem szybkozłącze ze zbiornika bez wcześniejszego odłączenia przewodu paliwowego od pompy. Wiem, zły pomysł, nie zdałem sobie z tego sprawy w tamtym czasie.
Wymieniłem uszkodzony przewód, włożyłem urządzenie z powrotem do zbiornika po pomalowaniu.
Założyłem zbiornik, oba błotniki, wewnętrzną owiewkę i większość tyłu. Pomyślałem, że uruchomię motocykl, zanim zajdę za daleko, aby upewnić się, że niczego nie pominąłem.
Akumulator był rozładowany. Próbowałem ładowarki przez noc, nie działało. Więc użyłem standardowej ładowarki samochodowej na wolnym ładowaniu.
Po kilku godzinach motocykl odpalił od razu. Żadnego problemu.
Wyłączyłem wszystko, zakończyłem dzień. W następny weekend wracam do tego. Akumulator jest rozładowany. Ok, założyłem ładowarkę na wolne ładowanie. Po kilku godzinach zauważyłem, że akumulator się nagrzewa, podobnie jak ECM. Na wypadek, gdybym uszkodził ECM, zamówiłem ThrunderMax Tunner/ECM i zainstalowałem go, ale uzyskałem te same wyniki nawet po załadowaniu podstawowej mapy. Odłączyłem, poszedłem i dostałem akumulator.
Teraz motocykl kręci się bez problemu, ale nie odpala. Próbowałem eteru, motocykl pracuje, ale gaśnie, gdy przestajesz go wlewać.
Zacząłem sprawdzać świece zapłonowe pod kątem zasilania, nie znalazłem go przy połączeniu pod deską rozdzielczą ani przy połączeniu w pobliżu ECM. Sprawdziłem wiązkę deski rozdzielczej, wydaje się w porządku.
To mniej więcej czas, kiedy dowiedziałem się, że istnieje nie tylko przekaźnik P&A, ale także bezpiecznik. Przepalił się. Wymieniłem go, przepalił się natychmiast po włączeniu wyłącznika zapłonu z włączonym zapłonem. Zgodnie z sugestią kogoś, wyciągnąłem przekaźnik i bezpiecznik się nie przepala.
Podłączyłem zworę między akumulatorem a czerwonym przewodem, ale chociaż motocykl odpala na eterze, nie pracuje sam. Ten sam wynik z białym/pomarańczowym przewodem. To z wyjętym przekaźnikiem.
Poluzowałem zespół nadawczy/pompy paliwa, aby móc go wizualnie zobaczyć i nie widzę niczego odłączonego, ale jeszcze go całkowicie nie wyciągnąłem ze zbiornika.
Obecnie szukam filmu lub innego odniesienia na temat tego, jak wyjąć tę pompę, abym mógł ją sprawdzić poza zbiornikiem.
Nie jestem mechanikiem, ale wykonuję przyzwoitą robotę, jeśli mogę znaleźć potrzebne informacje. Pracuję nad wszystkim, od podkaszarek do ciężarówek klasy 8, odkąd miałem około 8 lat.
 
#43 ·
Zacytowałeś mój post, ale nie odpowiedziałeś na żadne z pytań, które zadałem ci w tym poście...
 
#44 · (Edited)
Zacytowałeś mój post, ale nie odpowiedziałeś na żadne z pytań, które zadałem ci w tym poście...
Właściwie dałem ci więcej informacji, niż prosiłeś. Zły nawyk, ale pomyślałem, że może to zaoszczędzić trochę czasu. Ustaliłem, że pompa paliwa nie miała zasilania, ponieważ 1: mogłem ją uruchomić tylko na eterze, 2: użycie lampy testowej nie wskazywało zasilania na żadnym z 4 przewodów, które były podłączone do obudowy czujnika/pompy paliwa pod deską rozdzielczą. Powiedziano mi, że nie można tego sprawdzić w ten sposób, ponieważ zasilanie otrzymuje tylko przez sekundę lub dwie.
Od tego czasu, dzięki pomocy stąd, dowiedziałem się, jak ominąć przekaźnik P&A i doprowadzić zasilanie do pompy. Działa. Wystarczy wymienić rurkę poboru paliwa. Jedna, którą sprzedaje HD, jest za krótka o około 4" w porównaniu z oryginałem.
Ponieważ działa dobrze na eterze, iskra nie jest problemem, to problem z paliwem. Systemy EFI muszą mieć określone ciśnienie z pompy, aby aktywować wtryskiwacze. Jak tylko wymienię rurkę poboru, będę mógł to odhaczyć.
Staram się być tak opisowy, jak tylko potrafię, ale nie jestem doskonały, zdarza mi się coś pominąć.
 
#46 ·
BCM nie jest częścią obwodu P&A, nie powoduje przepalenia bezpiecznika.

Prawdopodobną przyczyną jest przetarcie przewodu i dotykanie masy w jakimś miejscu.

Przewód jest fioletowo-niebieski.
 
#49 ·
BCM nie jest częścią obwodu P&A, nie powoduje przepalenia bezpiecznika.

Prawdopodobną przyczyną jest przetarcie przewodu i dotykanie masy w jakimś miejscu.

Przewód jest fioletowo-niebieski.
Przepraszam, jeśli w jakiś sposób zasugerowałem, że obwód P&A przechodzi przez BCM. Zasilanie pompy paliwa jednak tak. Dlatego o tym wspomniałem.
Teraz wydaje mi się to trochę dziwne, ale jeśli bezpiecznik P&A się przepala, ale nie jest podłączony do BCM, a pompa paliwa tak, to jak to wpływa na zasilanie pompy paliwa? Wydaje się, że byłyby to oddzielne obwody, jeśli tak jest.
 
#47 ·
Do informacji: zespół zaworu zwrotnego/węża zamiennego jest krótszy niż oryginalny wąż. Oryginalny długi wąż mógł ocierać się o wewnętrzną stronę zbiornika, powodując dziury w wężu, co skutkowało utratą ciśnienia paliwa. Maska musi być częściowo zamontowana w zbiorniku, zanim wąż będzie można podłączyć do filtra. Ponadto te przewody paliwowe są łatwiejsze w montażu, jeśli koniec zacisku zostanie ostrożnie podgrzany opalarką, aby zmiękczyć go przed montażem. Załóż zacisk najpierw na filtr, a następnie nasuń wąż.
 
#48 ·
Do wiadomości: Zespół zaworu zwrotnego / węża zastępczego jest krótszy niż oryginalny wąż. Oryginalny długi wąż mógł ocierać się o wnętrze zbiornika, powodując dziury w wężu, co skutkowało utratą ciśnienia paliwa. Maska musi być częściowo zamontowana w zbiorniku, zanim wąż będzie można podłączyć do filtra. Ponadto te przewody paliwowe są łatwiejsze w montażu, jeśli koniec zacisku zostanie ostrożnie podgrzany opalarką przed montażem, aby go zmiękczyć. Załóż zacisk najpierw na filtr, a następnie nasuń wąż.
Próbowałem tego. Nie mam dużej prostokątnej płyty, mam otwór wielkości mojej dłoni, aby to wszystko zmieścić. Z nowym przewodem koniec, który nasuwa się na filtr paliwa, sięga do krawędzi otworu. Nie mogę jednocześnie włożyć filtra, płyty I mojej ręki. Próbowałem użyć krzywych szczypiec igłowych, ale po prostu nie ma wystarczająco dużo miejsca, ponieważ jest tak krótki. 2 cale więcej zrobiłoby ogromną różnicę.
 
#52 ·
Masz rację. Pin BCM F4 zasila przewód R/BN przy złączu 141B.
Zatem... czy wyciągasz wniosek, że BCM jest uszkodzony?
BCM # 41000341F $196.99 w Ronnie's H-D.
Jedynym sposobem, jaki znam, aby prawidłowo zdiagnozować systemy ECM i BCM, jest komputer warsztatowy Digital Tech.