Harley Davidson Forums banner

Regulator łańcucha pierwotnego 96 cali twin cam

16K views 21 replies 8 participants last post by  bendog02760  
#1 ·
Mam FXST z 2007 roku, który ma 96 ci, ma standardowy napinacz łańcucha pierwotnego. Chciałbym go wymienić na typ manualny, podobny do tego z EVO. Jakie są więc wasze doświadczenia z napinaczami łańcucha pierwotnego z rynku wtórnego i co byście polecili?
 
#2 ·
Kiedy wymienisz go na ręczny regulator, będziesz musiał zdjąć zewnętrzną obudowę, aby go wyregulować. Polecam zostawić to w spokoju.
 
  • Like
Reactions: HarleyDouglas
#4 ·
Harley produkuje ręczną regulację Screamin' Eagle do Twojego motocykla. Zainstalowałem jeden w motocyklu mojego przyjaciela.
 
#5 ·
Lub automatyczny napinacz łańcucha może zostać zastąpiony automatycznym napinaczem łańcucha innej marki, na przykład urządzeniem Hayden. Ten automatyczny napinacz utrzymuje napięcie łańcucha bez nadmiernego napinania, jak robią to fabryczne jednostki. Znajdź neutralny bieg łatwiej i ciszej zmieniaj biegi.
 
#6 ·
Lub automatyczny napinacz łańcucha można zastąpić automatycznym napinaczem łańcucha innej marki, jak np. jednostka Hayden. Ten automatyczny napinacz utrzymuje łańcuch napięty bez nadmiernego napinania, jak robią to fabryczne jednostki. Znajdź neutralny bieg łatwiej i ciszej.
Hayden był jednym z tych, które brałem pod uwagę, ale słyszałem o problemach z ich rozpadaniem się.


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
#10 ·
Cóż, myślę, że będę tym gościem i wrzucę kupę do ponczu....... NAPRAWDĘ chciałem pokochać regulator Haydena i kupiłem jeden, żeby włożyć go do mojego 14 SGS jakiś czas temu, kiedy wymieniłem mój SE Comp na Dark Horse Man-O-War i z powrotem na automatyczny regulator łańcucha pierwotnego OEM. (Nadal mam MOW i uwielbiam go, ale to inny temat). Kiedy dostałem Haydensa pocztą, otworzyłem pudełko i pierwszą rzeczą, która mnie uderzyła, było żałosne wykończenie i krawędzie po obróbce. Wyglądało tanio i było posiekane, jakby zostało zrobione w garażu jakiegoś faceta. Znowu, NAPRAWDĘ chciałem pokochać tę rzecz, więc złożyłem ją, żeby sprawdzić dopasowanie/wykończenie i z założonymi sprężynami wepchnąłem klocek ścierny, czyli but, w dół do ramy i utknął w pozycji złożonej z powodu wszystkich szorstkich krawędzi i złych tolerancji. Musiałem wyciągnąć klocek ścierny z ramy! Nałożyłem trochę płynu do łańcucha pierwotnego na cały zespół, żeby zobaczyć, czy to pomoże, ale nie, nadal utknął. Wyczyściłem go, włożyłem do pudełka i odzyskałem moje $$$$. To nie moja robota, żeby dopracowywać ich produkt za nich! Właściwie mnie to wkurzyło, bo chciałem, żeby to działało. Myślę, że Hayden ostatnio obniżył jakość swojej kontroli jakości i nowsze nie są tej samej jakości, co te wcześniejsze, o których słyszałem tak wiele dobrego? Podoba mi się teoria stojąca za napinaczami sprężynowymi. Są one stosowane w tysiącach zastosowań. Więc wróciłem do sprężynowego automatycznego regulatora łańcucha pierwotnego OEM i nadal tam jest z MOW od kilku tysięcy mil.

Historia poboczna, miałem również regulator Baker Armored Attitude Adjuster w tym motocyklu przez dość długi czas (przez jakieś 15 000 mil??), i zaczął hałasować, więc podczas następnej wymiany płynu zdjąłem pokrywę i stwierdziłem, że wspornik, do którego przymocowany jest but, został zgięty i pęknięty! Myślę, że kiedy dealer go zainstalował (wraz z moim 3. SE Comp w ramach gwarancji!), facet napiął łańcuch zbyt mocno i to spowodowało całe naprężenie i pękanie na wsporniku, ale to tylko przypuszczenie. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem je do Bakera, ale nie było dla mnie roszczenia gwarancyjnego, ponieważ był za stary. Rozumiem to. Kupiłem i wymieniłem wszystkie nowe części do niego, ale nigdy go ponownie nie zainstalowałem, więc mam w zasadzie zupełnie nowy, który leży na ławce do późniejszego wykorzystania lub na sprzedaż.

W tym momencie jestem zadowolony z mojej obecnej konfiguracji Dark Horse Man-O-War i automatycznego regulatora łańcucha pierwotnego OEM. Zobaczymy, jak to będzie po tegorocznej przejażdżce przez kraj wraz z innymi........
 
#14 ·
Będę tym drugim facetem, Hayden też był dla mnie kawałem gnoja, ten głupi mały but rozpadał się na małe kawałki (nawet nie tam, gdzie jeździ łańcuch), które zanieczyściły olej, tarczę sprzęgła musiałem wyjąć i wyczyścić, aby usunąć te małe kawałki buta, zablokowałem również mały otwór w obudowie łańcucha, aby nasmarować łożysko (które wymieniłem dla pewności). Wszystko to w około 4 tysiącach mil. Tak, ten kawałek gnoja był odpowiednio skonfigurowany (umiem czytać instrukcje i montować kontrolę lotu w helikopterze). Jeśli zrobisz małe wyszukiwanie w Google, znajdziesz wielu, którym but pękł na pół. Dzięki, ale nie dzięki!
 
#15 · (Edited)
Będę tym drugim gościem, Hayden też był dla mnie do bani, ten głupi mały but rozpadał się na małe kawałki (nawet nie tam, gdzie jeździ łańcuch), które zanieczyściły olej, tarczę sprzęgła musiałem wyjąć i wyczyścić, aby usunąć te małe kawałki buta, zablokował również mały otwór w obudowie łańcucha, aby nasmarować łożysko (które wymieniłem na specyfikację dla spokoju ducha). Wszystko to w około 4 tys. mil. Tak, POS był odpowiednio skonfigurowany (umiem czytać instrukcje i montować kontrolę lotu w helikopterze). Jeśli zrobisz małe wyszukiwanie w Google, znajdziesz wielu, którym but pękł na 2 części. Dzięki, ale nie dzięki!
Nie zamówiłem Haydensa. Zamówiłem Southern Oregon Hot Bikes HB 125–07.


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
#20 ·
Muszę wspomnieć, że podczas instalacji napinacza Haydensa sprawdzam prowadnicę dla ślizgu i czyszczę krawędzie prowadnicy drobnym pilnikiem, aż będę mógł przesuwać ślizg w górę i w dół w stosunku do sprężyny, aż będzie gładki i nie będzie się zacinał, to jedyna moja uwaga do Haydensa.
 
#21 ·
Muszę wspomnieć, że kiedy instaluję napinacz Hayden, sprawdzam prowadnicę dla buta i czyszczę krawędzie prowadnicy drobnym pilnikiem, aż będę mógł przesuwać but w górę i w dół w stosunku do sprężyny, aż będzie gładki i nie będzie się zacinał, to jest moja jedyna skarga na Hayden.
Mogłem to zrobić z Haydenem, którego kupiłem i odesłałem (wspomniano w poprzednim poście), ale zdecydowałem się tego nie robić. Jeśli obróbka była tak zła na części prowadnicy, pomyślałem, co jeszcze jest takie niechlujne. Cieszę się, że zadziałało u ciebie, Schmidty! (y)
 
  • Like
Reactions: chipper146