Cóż, myślę, że będę tym gościem i wrzucę kupę do ponczu....... NAPRAWDĘ chciałem pokochać regulator Haydena i kupiłem jeden, żeby włożyć go do mojego 14 SGS jakiś czas temu, kiedy wymieniłem mój SE Comp na Dark Horse Man-O-War i z powrotem na automatyczny regulator łańcucha pierwotnego OEM. (Nadal mam MOW i uwielbiam go, ale to inny temat). Kiedy dostałem Haydensa pocztą, otworzyłem pudełko i pierwszą rzeczą, która mnie uderzyła, było żałosne wykończenie i krawędzie po obróbce. Wyglądało tanio i było posiekane, jakby zostało zrobione w garażu jakiegoś faceta. Znowu, NAPRAWDĘ chciałem pokochać tę rzecz, więc złożyłem ją, żeby sprawdzić dopasowanie/wykończenie i z założonymi sprężynami wepchnąłem klocek ścierny, czyli but, w dół do ramy i utknął w pozycji złożonej z powodu wszystkich szorstkich krawędzi i złych tolerancji. Musiałem wyciągnąć klocek ścierny z ramy! Nałożyłem trochę płynu do łańcucha pierwotnego na cały zespół, żeby zobaczyć, czy to pomoże, ale nie, nadal utknął. Wyczyściłem go, włożyłem do pudełka i odzyskałem moje $$$$. To nie moja robota, żeby dopracowywać ich produkt za nich! Właściwie mnie to wkurzyło, bo chciałem, żeby to działało. Myślę, że Hayden ostatnio obniżył jakość swojej kontroli jakości i nowsze nie są tej samej jakości, co te wcześniejsze, o których słyszałem tak wiele dobrego? Podoba mi się teoria stojąca za napinaczami sprężynowymi. Są one stosowane w tysiącach zastosowań. Więc wróciłem do sprężynowego automatycznego regulatora łańcucha pierwotnego OEM i nadal tam jest z MOW od kilku tysięcy mil.
Historia poboczna, miałem również regulator Baker Armored Attitude Adjuster w tym motocyklu przez dość długi czas (przez jakieś 15 000 mil??), i zaczął hałasować, więc podczas następnej wymiany płynu zdjąłem pokrywę i stwierdziłem, że wspornik, do którego przymocowany jest but, został zgięty i pęknięty! Myślę, że kiedy dealer go zainstalował (wraz z moim 3. SE Comp w ramach gwarancji!), facet napiął łańcuch zbyt mocno i to spowodowało całe naprężenie i pękanie na wsporniku, ale to tylko przypuszczenie. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem je do Bakera, ale nie było dla mnie roszczenia gwarancyjnego, ponieważ był za stary. Rozumiem to. Kupiłem i wymieniłem wszystkie nowe części do niego, ale nigdy go ponownie nie zainstalowałem, więc mam w zasadzie zupełnie nowy, który leży na ławce do późniejszego wykorzystania lub na sprzedaż.
W tym momencie jestem zadowolony z mojej obecnej konfiguracji Dark Horse Man-O-War i automatycznego regulatora łańcucha pierwotnego OEM. Zobaczymy, jak to będzie po tegorocznej przejażdżce przez kraj wraz z innymi........