Czekam na informację zwrotną na temat nowych AE2 od Dunlopa, ponieważ zamknęli fabrykę "Made in USA" w Nowym Jorku.........
Miałem dokładnie ten sam problem z moimi oponami American Elite, które się wywijały, ale dotyczyło to tyłu. Zrobiłem to samo, zwiększyłem ciśnienie. Jak wspomniałem w moim poście, moja żona zawsze jeździ ze mną, więc jeżdżę 42/40. Jeździłem 36/38.Miałem zestaw AE-2 zamontowany w mojej 14 Ultra. Szczerze mówiąc, niewiele jeździłem od czasu powrotu z ES i jazdy przez kraj. To był koniec żywotności moich American Elete.
Właśnie wracając do domu z instalacji (około 45 - 50 mil autostrady). Wydawały się gładkie i wydawały się mieć dobrą przyczepność na drodze.
Miałem "trochę" cuppingu na przedniej oponie (American Elete), było o wiele gorzej, gdy jeździłem na Dunnies HD. W każdym razie, rozmawiając z gościem od opon, zasugerował, żebym zwiększył ciśnienie w przedniej oponie o 2 psi powyżej tego, co jeździłem. Aby zapobiec przyszłemu cuppingowi.
Mówił, że jeśli przedni cupping jest szerszy w obszarze bieżnika, jest to oznaka niskiego ciśnienia w oponach. Podczas gdy wąski cupping w pobliżu linii środkowej opony byłby oznaką nadciśnienia. Jestem osobą, która sprawdza ciśnienie w oponach co najmniej raz w tygodniu, jeśli nie przed każdą jazdą.
Och, kazałem też zamontować 90 trzpień na tylnej oponie....W końcu!
I złamałem zasady dla nowych AE-2: Włożyłem tam kulki balansujące!.
Dowiedziałem się po powrocie do domu, tak, unieważnia to gwarancję producenta opon. Twierdzą, że kulki niszczą wnętrze opony...
Myślę więc, że będę królikiem doświadczalnym dla forum w tej kwestii... 😁
Buffalo to miasto związkowe, co utrudnia konkurowanie w handlu światowym.Używam oryginalnych opon od jakiegoś czasu i jestem z nich bardzo zadowolony. Tylna opona jest prawie zużyta (około 15 tys. km!). Mam już AE2 w gotowości. Prawdopodobnie zabiorę się za montaż w przyszłym tygodniu.
Przy okazji, Sumitomo jest właścicielem Dunlopa (Sty '25) w dzisiejszych czasach. Niekoniecznie zła rzecz. Pomijając cła. Zamknęli amerykańską produkcję, ponieważ produkcja tutaj to po prostu zbyt duży problem, niezależnie od ceł.
Are you running stick on weights or beads?Okay, here is an update on my previous post. I just got back from a 2500 mile ride on the new Dunlop AE2 tires. I must say, I am impressed with them. No issues at all, now it is just wait and see how many miles I can get out of them.
Rowki deszczowe w nowych AE-2 są prawie identyczne jak w Michelin C3...Moja filozofia jest taka........... Nowe opony są jak nowe dziewczyny, pierwsze kilka jazd są ZAWSZE fantastyczne, lol. (Wymiany oleju na 3 otwory są podobne. ZAWSZE wydają się cichsze.)
Z braku informacji na temat tych nowych AE2 w tamtym czasie, zainstalowałem nowy zestaw w nowym stylu (z przynajmniej JAKIMŚ dobrym odzewem), Michelin C3, z Ride-ON w nich, na moim motocyklu przed tą 2-miesięczną jazdą, w której się znajduję. Od dzisiaj, z 4,xxx milami, muszę powiedzieć, że moja filozofia jest prawdziwa. Jazda od samego początku była świetna. Nadal czuje się cholernie dobrze. Jednak dla mnie sposób, w jaki ślizgają się na gorących wężach smołowych, sprawił, że kilka razy się skurczyłem! A potem, w tych cholernych ulewach w rejonie TN i NC w ostatnim czasie, nie podoba mi się, że ślizgają się TYLKO TROCHĘ w niektórych z tych mokrych górskich zakrętów. Z pewnością bardziej niż moje stare oryginalne AE.
Biorąc to pod uwagę, jeśli nadal będę otrzymywał dobre recenzje na temat nowych AE2, założę je, kiedy wrócę do domu we wrześniu.