Harley Davidson Forums banner

sprawdź czujnik położenia wału korbowego

51K views 12 replies 7 participants last post by  SCHMIDTY  
#1 ·
Myślałem, że mam zły CKS (pokazuje przerwę w obwodzie na złączu...zero omów).
Kupiłem dziś nowy od Harley'a i też pokazuje przerwę....Rozwiązywałem problem z cofaniem zapłonu (2002 Heritage Softail--EFI...75 tys. mil, wszystko oryginalne) i wszystko, co przeczytałem i wszyscy tutaj mówią mi, że powinienem uzyskać odczyt rezystancji...czy "złe, nowe" części to problem z Harleyem?? Potrójnie sprawdziłem miernik, a dotknięcie 2 pinów nie jest takie trudne...Mówię to, ponieważ powiedziano mi, że prawdopodobnie zrobiłem to źle...również nie sądzę, żeby to robiło jakąś różnicę, ale testowałem oba na i poza motocyklem i testowałem nowy czujnik (pod kątem ciągłości) zaraz po wyjęciu go z torby...powiedziano mi, że powinienem uzyskać rezystancję ~1K i +2v....Wczoraj ze starym czujnikiem uzyskałem zerową rezystancję i ~1,5v...chociaż chciałbym wiedzieć o cofaniu zapłonu (wymienione uszczelki wlotowe), w tej chwili chciałbym wiedzieć o czujniku i przerwaniu obwodu.....dzięki wszystkim
 
#3 ·
Jak już mówiłem, jeśli podczas uruchamiania silnika otrzymujesz odczyt napięcia, około 1-2 woltów, to czujnik musi mieć ciągłość. Opisane przez Ciebie strzały w wydech nie brzmią jak czujnik wału korbowego. Zazwyczaj, gdy jest uszkodzony, motocykl nie przyspiesza, gaśnie, pluje i strzela, gaśnie i prawie wcale nie działa, jeśli nie jest na biegu jałowym.

Nawiasem mówiąc, czasami niektóre mierniki cyfrowe dziwnie mierzą czujniki magnetyczne.
 
#5 · (Edited)
Próbowałem nawet przetestować mój "NOWY" czujnik HD Cam za pomocą cyfrowego miernika rezystancji i nie uzyskałem żadnego wyniku. Może nie być wystarczająco dużo (Soku), żeby tak powiedzieć, aby przeniknąć cewkę do sondy. Bez interfejsu magnetycznego nie ma prądu, który by się zarejestrował. Przez to miernik cyfrowy jest bezużyteczny. PS. Próbowałem wszystkich ustawień
 
#6 ·
Mam bardzo tani VOM, bardziej do podstaw niż do diagnostyki...X200...bobf, wszystko, co powiedziałeś po "zazwyczaj gdy jest źle" w zasadzie opisuje, jak to działa...wystrzały (inne forum) wciąż występują, nie mogę powiedzieć, czy jest lepiej czy gorzej niż przed nowymi uszczelkami wlotowymi, ale słabe przyspieszenie, plucie i trzaskanie to dokładnie to, co się dzieje...nawet jeśli mój tani VOM nie mierzy rezystancji (tak, prawdopodobnie ma to coś wspólnego z czujnikiem magnetycznym), kiedy wymieniłem go dzisiaj na nowy, nie było żadnej zmiany w działaniu motocykla...kiedy uruchamiam go po raz pierwszy za każdym razem, działa płynnie przez 10-15 sekund, a potem zaczyna się psuć...Ciągle myślę, że to wskazówka.
 
#7 · (Edited)
Jeśli jest mechaniczny, gdy łańcuch jest rozciągnięty lub niesynchroniczny, zachowuje się na różne sposoby. Dlatego powiedziałem, że może być mechaniczny. Luz w dowolnym łańcuchu ma zdolność do wyrównywania, a następnie rozłączania. Jak łańcuch rozrządu w samochodzie. Działa dobrze, a potem działa szorstko. Jeśli masz zużyte wałki rozrządu lub regulatory wałków rozrządu, łańcuch może rozpocząć początkowy start, a gdy luz się zaczyna, jak przy puszczaniu przepustnicy, wyrzuca rozrząd z synchronizacji. Stąd Backfire. Podoba mi się to, co robisz w diagnostyce paliwa i elektroniki, ale zachowaj to w tyle głowy jako ostateczny wniosek.
 
#8 ·
Dziś wieczorem znalazłem coś, co może, ale nie musi być czynnikiem przyczyniającym się....na innym forum (nieszczelne uszczelki wlotowe) zapytałem o rurę po lewej stronie IACV na górze korpusu przepustnicy EFI, która wyglądała tak, jakby coś powinno być do niej podłączone...Odkryłem, że jest to rura odpowietrzająca...powinna być zaślepiona, moja nie była...niezaślecona powinno być wystarczające podciśnienie, aby wciągnąć Seafoam (inny wątek tutaj) przez nią...Zaślepiłem ją i nie zrobiło to żadnej różnicy w osiągach, na biegu jałowym...ponieważ po raz pierwszy w ogóle zdjąłem pokrywę odpowietrznika, nie mam pojęcia, jak długo była otwarta i co mogło się do niej wciągnąć...szczerze mówiąc, nie czuję ani nie słyszę żadnego podciśnienia z niej...Dowiem się tego na pewno jutro...brzmi jak kolejny wątek??
 
#9 ·
Miałem zły CPS zgodnie z kodami na moim Softailu, kupiłem jeden i to nie rozwiązało problemu. Zabrałem go do dealera i znalazł coś innego, ale nie pamiętam co to było. Big Worm był ze mną i skontaktuję się z nim, żeby zobaczyć, czy pamięta.
 
#10 ·
75 tys. mil. Kiedy ostatnio wymieniłeś filtr paliwa? Musisz przeprowadzić test ciśnienia pompy paliwa, aby sprawdzić ciśnienie pompy od 55 do 62 psi. Niskie ciśnienie spowoduje objawy, które opisałeś.
 
  • Like
Reactions: Maxz695
#11 · (Edited)
Sprawdziłem rurkę odpowietrzającą i uzyskałem podciśnienie...Przepuściłem przez nią trochę Seafoam i uzyskałem nieco lepsze obroty biegu jałowego...Może przepuszczę jeszcze trochę, kiedy przetestuję czujnik wału korbowego...Lokalny facet z Harley'a powiedział mi, żebym nie martwił się o ciągłość i po prostu odczytał napięcie, które jego zdaniem powinno wynosić 10-15...To musi być napięcie robocze, ponieważ napięcie rozruchowe w ogóle się tam nie zbliża...Ponieważ mój stary czujnik miał napięcie, myślę, że było w porządku (z tego, co czytałem, nie jest złym pomysłem mieć zapas w woreczku)...Myślę, że można bezpiecznie wykluczyć CKS jako problem
 
#12 ·
Myślałem, że mam zły CKS (pokazuje obwód otwarty na złączu...zero omów)
kupiłem dziś nowy od Harley'a i też pokazuje obwód otwarty....Rozwiązywałem problem z cofaniem płomienia (2002 Heritage Softail--EFI...75 tys. mil, wszystko w standardzie) i wszystko, co przeczytałem i wszyscy tutaj mówią mi, że powinienem uzyskać odczyt rezystancji...czy "złe, nowe" części to problem z Harleyem?? Potrójnie sprawdziłem miernik, a dotknięcie 2 pinów nie jest takie trudne...Mówię to, ponieważ powiedziano mi, że prawdopodobnie zrobiłem to źle...również, nie sądzę, żeby to miało jakieś znaczenie, ale testowałem oba na i poza motocyklem i przetestowałem nowy czujnik (pod kątem ciągłości) zaraz po wyjęciu go z torby...powiedziano mi, że powinienem uzyskać rezystancję ~1K i +2v....wczoraj ze starym czujnikiem uzyskałem zerową rezystancję i ~1,5v...chociaż chciałbym wiedzieć o cofaniu płomienia (wymienione uszczelki wlotowe), w tej chwili chciałbym wiedzieć o czujniku i obwodzie otwartym.....dzięki wszystkim
Myślałem, że mam zły CKS (pokazuje obwód otwarty na złączu...zero omów)
kupiłem dziś nowy od Harley'a i też pokazuje obwód otwarty....Rozwiązywałem problem z cofaniem płomienia (2002 Heritage Softail--EFI...75 tys. mil, wszystko w standardzie) i wszystko, co przeczytałem i wszyscy tutaj mówią mi, że powinienem uzyskać odczyt rezystancji...czy "złe, nowe" części to problem z Harleyem?? Potrójnie sprawdziłem miernik, a dotknięcie 2 pinów nie jest takie trudne...Mówię to, ponieważ powiedziano mi, że prawdopodobnie zrobiłem to źle...również, nie sądzę, żeby to miało jakieś znaczenie, ale testowałem oba na i poza motocyklem i przetestowałem nowy czujnik (pod kątem ciągłości) zaraz po wyjęciu go z torby...powiedziano mi, że powinienem uzyskać rezystancję ~1K i +2v....wczoraj ze starym czujnikiem uzyskałem zerową rezystancję i ~1,5v...chociaż chciałbym wiedzieć o cofaniu płomienia (wymienione uszczelki wlotowe), w tej chwili chciałbym wiedzieć o czujniku i obwodzie otwartym.....dzięki wszystkim
Cześć, wiem, że to stary wątek, ale wspominasz o problemie z cofaniem płomienia, a ten problem jest na innym forum (nieszczelne uszczelki wlotowe). Czy kiedykolwiek rozwiązałeś ten problem? Mam ten problem na M8 i nie mogę go rozgryźć!
 
#13 ·
Cześć, wiem, że to stary wątek, ale wspominasz o problemie z cofaniem płomienia i ten problem jest na innym forum (nieszczelne uszczelki wlotowe). Czy udało Ci się kiedyś rozwiązać ten problem? Mam ten problem w M8 i nie mogę go rozgryźć!
Moim zdaniem musisz założyć własny wątek, otrzymasz lepszą odpowiedź na swój problem.
Zamieść informacje o swoim motocyklu, modelu, roku i przebiegu.