Myślałem, że mam zły CKS (pokazuje przerwę w obwodzie na złączu...zero omów).
Kupiłem dziś nowy od Harley'a i też pokazuje przerwę....Rozwiązywałem problem z cofaniem zapłonu (2002 Heritage Softail--EFI...75 tys. mil, wszystko oryginalne) i wszystko, co przeczytałem i wszyscy tutaj mówią mi, że powinienem uzyskać odczyt rezystancji...czy "złe, nowe" części to problem z Harleyem?? Potrójnie sprawdziłem miernik, a dotknięcie 2 pinów nie jest takie trudne...Mówię to, ponieważ powiedziano mi, że prawdopodobnie zrobiłem to źle...również nie sądzę, żeby to robiło jakąś różnicę, ale testowałem oba na i poza motocyklem i testowałem nowy czujnik (pod kątem ciągłości) zaraz po wyjęciu go z torby...powiedziano mi, że powinienem uzyskać rezystancję ~1K i +2v....Wczoraj ze starym czujnikiem uzyskałem zerową rezystancję i ~1,5v...chociaż chciałbym wiedzieć o cofaniu zapłonu (wymienione uszczelki wlotowe), w tej chwili chciałbym wiedzieć o czujniku i przerwaniu obwodu.....dzięki wszystkim
Kupiłem dziś nowy od Harley'a i też pokazuje przerwę....Rozwiązywałem problem z cofaniem zapłonu (2002 Heritage Softail--EFI...75 tys. mil, wszystko oryginalne) i wszystko, co przeczytałem i wszyscy tutaj mówią mi, że powinienem uzyskać odczyt rezystancji...czy "złe, nowe" części to problem z Harleyem?? Potrójnie sprawdziłem miernik, a dotknięcie 2 pinów nie jest takie trudne...Mówię to, ponieważ powiedziano mi, że prawdopodobnie zrobiłem to źle...również nie sądzę, żeby to robiło jakąś różnicę, ale testowałem oba na i poza motocyklem i testowałem nowy czujnik (pod kątem ciągłości) zaraz po wyjęciu go z torby...powiedziano mi, że powinienem uzyskać rezystancję ~1K i +2v....Wczoraj ze starym czujnikiem uzyskałem zerową rezystancję i ~1,5v...chociaż chciałbym wiedzieć o cofaniu zapłonu (wymienione uszczelki wlotowe), w tej chwili chciałbym wiedzieć o czujniku i przerwaniu obwodu.....dzięki wszystkim