Mijn oude 1995 Fatboy is identiek aan die van jou. Slecht is dat ik hem verkocht heb.
Wat leidde tot de verkoop ervan is dat de linker onderkant van de achterste cilinder olie lekte via de basispakking en hij pas 5K mijl had. De dealer heeft het 4 keer gerepareerd.
Nadat de garantie was verlopen, vertelde de dealer me dat ik een nieuwe motor nodig had... Dus $3.600 later reed ik ermee naar huis.
Destijds wist ik niet dat een set nieuwe basispakkingen, boven en onder gecoat met een flesje Permatex Aviation Form-A-Gasket Sealant Liquid van $20, het probleem zou hebben opgelost... voor altijd...!!!!
Natuurlijk zou ik nieuwe kop- en tuimelaarkastpakkingen nodig hebben gehad....!!! Nu gebruik ik Cometic Metal Base Gaskets. Die Fatboys uit 1990-98 waren erg slecht in het lekken van die basispakking op die plek. Harley heeft de pakking in 1999 gerepareerd, zeggen "ZE". Ik heb mijn huidige 1999 Fatboy gerepareerd toen hij lekte.
Onthoud dat als dit met je T2 gebeurt, het een gemakkelijke klus is om het te repareren, neem gewoon de tijd en doe het goed.