Harley Davidson Forums banner

Terminator 2 Fatboy Recreatie

26K views 28 replies 17 participants last post by  Wakko47  
#1 · (Edited)
Ik heb gewerkt aan een Terminator 2 Fatboy recreatie. Ik zal de onderdeelnummers van de tassen/stoelen en kleurcodes op de verf binnenkort plaatsen. Hoewel de Movie Bike slip-ons er origineel uitzien, zijn ze dat niet. Weet iemand de fabrikant en onderdeelnummers van de slip-on dempers?

thx. Brian

Attachments

#8 ·
IMO is deze OP helemaal verkeerd. De OEM Fat Boy-uitlaat was specifiek voor de uitlaatdemperhanger die hem met het frame verbond. Aftermarket slip-on dempers werden geleverd met hun eigen merkspecifieke hangers, niet aanpasbaar aan de H-D-hangers. Auteursrecht- en octrooirechtwetten, weet je! Die slip-on dempers lijken IMO op de populaire Custom Chrome slip-ons van die tijd!

#11 ·
De tips zijn korter dan de originele en er is een logo dat op de dempers lijkt op MFR of MRB.
IMO is deze OP helemaal verkeerd. De OEM Fat Boy-uitlaat was specifiek voor de uitlaatdemperhanger die hem met het frame verbond. Aftermarket slip-on dempers werden geleverd met hun eigen merkspecifieke hangers, niet aanpasbaar aan de H-D-hangers. Auteursrecht- en patentinbreukwetten, weet je!
Die slip-on dempers lijken IMO op de populaire Custom Chrome slip-ons van die tijd!

#29 ·
Ik geloof dat de T2 Fatboy standaard is, behalve een paar highway pegs.

Uiterlijk grotendeels wel. Intern heeft hij SE koppen en zuigers om hem wat op te peppen voor de filmopnames. Ik dacht dat hij ook SE slip-ons had, maar dat klopt duidelijk niet. Mijn persoonlijke kloon is een nauwe weergave, maar niet exact. Het is een '99er, dus de striping is bordeauxrood in plaats van rood/geel, en ik heb SE slip-ons en een elektronische snelheidsmeter. Ik heb ook SE koppen en zuigers en hij klinkt gemeen, net als die van Terminator.

#13 ·
  • Like
Reactions: TaxmanHog
#18 ·
Mijn oude 1995 Fatboy is identiek aan die van jou. Slecht is dat ik hem verkocht heb.

Wat leidde tot de verkoop ervan is dat de linker onderkant van de achterste cilinder olie lekte via de basispakking en hij pas 5K mijl had. De dealer heeft het 4 keer gerepareerd.

Nadat de garantie was verlopen, vertelde de dealer me dat ik een nieuwe motor nodig had... Dus $3.600 later reed ik ermee naar huis.

Destijds wist ik niet dat een set nieuwe basispakkingen, boven en onder gecoat met een flesje Permatex Aviation Form-A-Gasket Sealant Liquid van $20, het probleem zou hebben opgelost... voor altijd...!!!!

Natuurlijk zou ik nieuwe kop- en tuimelaarkastpakkingen nodig hebben gehad....!!! Nu gebruik ik Cometic Metal Base Gaskets. Die Fatboys uit 1990-98 waren erg slecht in het lekken van die basispakking op die plek. Harley heeft de pakking in 1999 gerepareerd, zeggen "ZE". Ik heb mijn huidige 1999 Fatboy gerepareerd toen hij lekte.

Onthoud dat als dit met je T2 gebeurt, het een gemakkelijke klus is om het te repareren, neem gewoon de tijd en doe het goed.

#19 ·
Ik heb gewerkt aan een recreatie van de Terminator 2 Fatboy. Ik zal binnenkort de onderdeelnummers van de tassen/stoelen en kleurcodes op de verf plaatsen. Hoewel de Movie Bike slips-on er origineel uitzien, zijn ze dat niet. Weet iemand de fabrikant en onderdeelnummers van de slip-on dempers?

thx. Brian

Geef het HD-museum een seintje over de specificaties en stel ze gedetailleerde vragen.