Dzień dobry! Więc po pierwsze - jestem nowicjuszem (i mam na myśli nowicjusza - nowym w jeździe na rowerze i nigdy w życiu nie majstrowałem, ale chcę się uczyć). Kupiłem jesienią 2006 roku HD Sportster 1200 XL Custom. Piękny rower! Zauważyłem, że pod kranem paliwa wyciekała próżnia. W tym momencie działało dobrze. Rozejrzałem się i ze względu na braki części itp. znalezienie kranu paliwa z zespołem próżni było trudne i kosztowne, więc kiedy zadzwoniłem do lokalnego dealera HD, część zamienna nie miała skrzynki próżniowej (mały prostokątny element mocujący). 6 tygodni zaległości - musiałem zamówić tę samą część gdzie indziej. Zainstalowałem go i podłączyłem przewód/wąż podciśnieniowy (na końcu kranu paliwa - więc nadal jest przymocowany do mojego gaźnika). Nie chciał się uruchomić. Wymieniłem świece i uruchomił się i działał dobrze.... przez około 2 tygodnie. Zatankowałem i zacząłem zauważać, że.... waha się/szarpie podczas jazdy. Jest to obecne na wszystkich biegach, nawet na 5. Włożyłem do niego Seafoam (może zła partia paliwa??).... jeździłem nim jak wściekły..... wydawało się, że się poprawia, ale nadal było obecne. Używam 91 oktanów (94, jeśli jest dostępny). Rozmawiałem z innymi kierowcami i używają 91 bez problemu, ponieważ jest to "wysoka oktana", dostępna na większości stacji. Szarpanie/wahnięcie wydaje się najbardziej powszechne na 3 i 5 biegu, niezależnie od prędkości. Jadę i szarpie z powrotem do normy.... szarpie szarpie z powrotem do normy itp. Rower wcześniej stał w czyimś garażu, co nie jest dobre. Ma bardzo niski przebieg. Nie jestem pewien, od czego zacząć. Ma wolne, stałe obroty biegu jałowego około 1000 obr./min, chociaż kilka razy zgasł, gdy go uruchamiałem na zimno (z tego, co wiem, jest to w pewnym stopniu normalne). Nie ma czarnego dymu. Kiedy wymieniłem świece, były czarne... sugerując (chyba), że działał bogato.... Nie sprawdzałem nowych świec od czasu ich wymiany w październiku 2021 roku. Sprawdziłem filtr powietrza... jest trochę brudny i