Hoi, ben hier al een tijdje niet geweest... de dingen zijn een beetje veranderd. Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een FLHT gekocht, mijn eerste HD ooit (Guzzi's hiervoor). Helaas gaan we uit elkaar. Niet de schuld van de motor, het is mij en mijn verrotte knie. Wacht nog steeds op een afspraak met een chirurg om te zien of hij hem zal vervangen. Dus ik heb een deal gesloten met de winkel en ik ruil in voor een FLHR uit 2009. Hij heeft een achteruitrijkit. Ik ken een maat die de zijne heeft gebroken (de messing pin afgescheurd). Mij is verteld dat er verschillende manieren zijn om deze versnelling te bedienen. Inschakelen, motor starten, achteruit, motor uitzetten, uitschakelen (recht getande tandwielen, geen synchroon?) Of gewoon starten, in de versnelling zetten, verplaatsen, maar zorg ervoor dat je uitschakelt (uiteraard) voordat je de eerste versnelling selecteert. Mijn probleem is dat ik mijn motoren uit de garage op een smalle grindoprit moet zetten, dus ik moet ze enigszins draaien om ze naar de weg te richten. Deze achteruitrijfunctie zal dus een echte uitkomst zijn om kniepijn te verminderen. Dus degenen die de achteruitrijkit hebben, wat denken jullie? Oh en Vrolijk Kerstfeest voor iedereen