Harley Davidson Forums banner

omgekeerde kits

6.2K views 16 replies 7 participants last post by  riggsyshere  
#1 ·
Hoi, ben hier al een tijdje niet geweest... de dingen zijn een beetje veranderd. Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een FLHT gekocht, mijn eerste HD ooit (Guzzi's hiervoor). Helaas gaan we uit elkaar. Niet de schuld van de motor, het is mij en mijn verrotte knie. Wacht nog steeds op een afspraak met een chirurg om te zien of hij hem zal vervangen. Dus ik heb een deal gesloten met de winkel en ik ruil in voor een FLHR uit 2009. Hij heeft een achteruitrijkit. Ik ken een maat die de zijne heeft gebroken (de messing pin afgescheurd). Mij is verteld dat er verschillende manieren zijn om deze versnelling te bedienen. Inschakelen, motor starten, achteruit, motor uitzetten, uitschakelen (recht getande tandwielen, geen synchroon?) Of gewoon starten, in de versnelling zetten, verplaatsen, maar zorg ervoor dat je uitschakelt (uiteraard) voordat je de eerste versnelling selecteert. Mijn probleem is dat ik mijn motoren uit de garage op een smalle grindoprit moet zetten, dus ik moet ze enigszins draaien om ze naar de weg te richten. Deze achteruitrijfunctie zal dus een echte uitkomst zijn om kniepijn te verminderen. Dus degenen die de achteruitrijkit hebben, wat denken jullie? Oh en Vrolijk Kerstfeest voor iedereen

#3 ·
Hoi, ben hier al een tijdje niet geweest... de dingen zijn een beetje veranderd. Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een FLHT gekocht, mijn eerste HD ooit (voorheen Guzzi's). Helaas gaan we uit elkaar. Niet de schuld van de motor, het is mij en mijn verrotte knie. Wacht nog steeds op een afspraak met een chirurg om te zien of hij het gaat vervangen. Dus ik heb een deal gesloten met de garage en ik ruil hem in voor een FLHR uit 2009. Hij heeft een achteruitrijkit.
Ik ken een maat die zijn (de messing pin afgeschoven) heeft gebroken. Mij is verteld dat er verschillende manieren zijn om deze versnelling te bedienen.
Inschakelen, motor starten, achteruit, motor uitzetten, uitschakelen (recht gesneden tandwielen, geen synchroon?)
Of, start hem gewoon, zet hem in de versnelling, verplaats hem, maar zorg ervoor dat je hem uitschakelt (uiteraard) voordat je de eerste versnelling selecteert. Mijn probleem is dat ik mijn motoren uit de garage op een smalle grindoprit moet zetten, dus ik moet ze enigszins draaien om ze naar de weg te richten. Deze achteruitrijfunctie zal dus een echte uitkomst zijn om kniepijn te verminderen.
Dus degenen die de achteruitrijkit hebben, wat denken jullie?
Oh en Vrolijk Kerstfeest voor iedereen
View attachment 863970
Kun je hem achteruit de garage in zetten?

Keith

#6 ·
Kun je hem de garage in achteruitrijden?

Keith
zou nog steeds 'achteruitrijden' op grind zijn, plus de 'lip' van de garage-ingang. Dus niet echt een haalbare zaak (de oprit is net breed genoeg om twee kleine auto's naast elkaar te klemmen). Mijn knie is kapot, artrose en een gedeeltelijk gescheurde ACL van vele jaren geleden. Dus het is sowieso een beetje onstabiel.

#4 ·
Image
Ik heb de motor trike achteruit in de winter op mijn 17 ultra limited gezet. Je zult er dol op zijn. Ik ben deze maand 77 en had moeite met achteruitrijden. Nu kan ik overal parkeren waar ik wil en gemakkelijk achteruit rijden. Ze zijn prijzig, dus ik zet er geen op mijn 14, maar wou dat die er ook een had. Ze zouden standaarduitrusting moeten zijn op touringfietsen.

#5 ·
Ik heb er een op mijn 17 Street Glide gezet en een andere op de 17 RG van mijn vriend, Baker gebruikt. Ik was er absoluut dol op. (Ik was 65, hij was 69). De man die nu mijn SG heeft, vertelt me elke keer dat hij me ziet hoe leuk hij hem vindt. Als ik er nog een zou doen, zou ik voor MotorTrike gaan, een lokale winkel hier doet ze voor ongeveer $ 1800, duurt 3-4 uur werk. De Bakers die we op Sturgis "rally special" kochten, waren ongeveer hetzelfde geld, maar kostten me ongeveer 8 uur per stuk, plus dat ik een paar nieuwe bussen en een primaire kit (meer dan $ 100 per stuk) moest kopen, plus een paar speciale gereedschappen die ik niet meer heb gebruikt. Beide hebben een elektrisch slot om te voorkomen dat ze per ongeluk in de achteruit gaan. Ik denk erover om er nu een aan mijn Heritage toe te voegen.

#8 ·
Ik heb er een op mijn 17 Street Glide en een andere op de 17 RG van mijn vriend gezet, Baker gebruikt. Ik was er absoluut dol op. (Ik was 65, hij was 69). De man die nu mijn SG heeft, vertelt me elke keer dat hij me ziet hoe leuk hij hem vindt. Als ik er nog een zou doen, zou ik voor MotorTrike gaan, een lokale winkel hier doet ze voor ongeveer $1800, duurt 3-4 uur werk. De Bakers die we op Sturgis "rally special" kochten, waren ongeveer hetzelfde geld, maar kostten me ongeveer 8 uur per stuk, plus moest een paar nieuwe bussen kopen, en een primaire kit (meer dan $100 per stuk) plus een paar speciale gereedschappen die ik niet meer heb gebruikt. Beide hebben een elektrisch slot om te voorkomen dat je per ongeluk achteruit gaat. Ik denk erover om er nu een aan mijn Heritage toe te voegen.
ok, ik weet niet zeker hoe? Maar mijn maat die een 2011 103 FLTHC kocht, brak zijn achteruit (messing schuifpen) denk dat hij hem in de achteruit liet staan, en toen de eerste versnelling selecteerde. Ooooops. (is nu gerepareerd). als de kits (Baker of?) anders zijn dan de HD trike achteruitrij-eenheid,,, zal ik moeten hopen dat optie A zoals geadviseerd door C.Me de juiste is,,,,,

dank voor alle/alle gedachten jongens, er zijn niet veel solo-fietsen met achteruit in NZ, ik denk dat de Japanners ze hebben gemonteerd vanwege de fysieke gestalte/beenkracht.

#7 ·
Welnu, als ik naar de foto's hier kijk, de hendelpositie op de transmissie,,, het lijkt erop dat de mijne een 'Baker-kit' is? De hendel bevindt zich aan het 'tegengestelde uiteinde' van de Trike-achteruit in Tommy's foto. Ik haal hem op na 6 januari, het zijn 'importen' voor de Japanse markt die de winkel overbrengt.

#9 ·
Nou, als ik hier naar de foto's kijk, de hendelpositie op de transmissie,,, het lijkt erop dat de mijne een 'Baker kit' is? De hendel bevindt zich aan het 'tegenovergestelde uiteinde' van de Trike achteruit in Tommy's foto. Ik haal hem op na 6 januari, het zijn 'import' voor de Japanse markt die de winkel meebrengt.
Baker gebruikt geen hendel. Hun kit vereist dat de transmissie uit elkaar wordt gehaald, een nieuwe schakeltrommel en achteruitversnelling worden geïnstalleerd en de transmissie opnieuw wordt geïnstalleerd. Om in de achteruit te schakelen, schakel je van neutraal naar de eerste versnelling, druk je op een vergrendelingsschakelaar (gemonteerd op stangen) en schakel je vervolgens van de eerste versnelling naar achteruit.

#16 ·
Dit is misschien wat je hebt, ik heb er nog geen gezien met de hendel aan de voorkant. Chrome Reverse Gear Clutch For Harley Touring Electra Street Glide 2014-2020 | eBay
Hoi JC
ja, dat lijkt de kit te zijn... Het is een Japanse import naar Nieuw-Zeeland, er zijn er een paar die de dealer in de Ultra/Tour-lijn importeert met een achteruit, dit is de enige Road King/onbeklede motorfiets met deze gemonteerd. Heb het nu een paar keer gebruikt, ben er dol op, maakt achteruitrijden in mijn oprit een fluitje van een cent.

#17 ·
Image
(nieuw op het forum en weet niet zeker hoe ik foto's moet uploaden) Ik zal later proberen er een paar te uploaden... Ik ben in 22 in een ongeluk geweest en heb mijn rechterbeen boven de knie verloren... een jaar na mijn ongeluk kocht ik een andere motor... De eerste $1000 die ik uitgaf, was aan de achteruitversnelling. De volgende $1000 was aan een elektrische middenbok (niet vechten met de zijstandaard) en daarna $800 voor de luchtvering achter om de middenbok te laten werken.... Maar de achteruitversnelling... duurde een paar uur om te installeren... was vrij eenvoudig met een heftafel... zeker handig... kon niet meer op 2 wielen zitten zonder... Ik zorg er gewoon voor dat hij in neutraal staat en trek de hendel naar achteren (maakt een klikgeluid) Ik had hem eraf en in neutraal gezet en toen gestart... er gebeurde iets... alsof ik kon rijden en door de versnellingen kon schakelen, maar de motor zei dat ik in neutraal stond? Ik weet het niet... heb het sindsdien niet meer geprobeerd.